De totaaloplossing voor tevredenheidsonderzoeken en audits in de zorg

De nieuwe tool Cyclus360 Health is er voor zorgorganisaties die op een praktische manier aan de slag willen gaan met kwaliteitsverbetering. Het gaat uit van het cyclisch meten van tevredenheid en ervaringen, onder cliënten en medewerkers en ook onder vrijwilligers en mantelzorgers. Door de wijze van opzet van de onderzoeken kunnen de resultaten onderling vergeleken en kwaliteitsverbeteringen doorgevoerd worden.

Samen met OMApp Advies heeft Inno4Care afgelopen maanden hard gewerkt aan de uitwerking van dit praktische programma. “Kennis en ervaring op het gebied van onderzoek én zorg komen op deze manier samen. Dit leidt tot een goed uitgebalanceerd, maar vooral een op de praktijk gericht programma” aldus Alexander Weber, senior consultant. “We hanteren bewust korte vragenlijsten, waarmee we echt alleen ingaan op dat wat in de zorg belangrijk is,” vervolgt Alexandra Tuin, directeur van OMApp Advies. “De thema indeling van het Kwaliteitskader is duidelijk terug te vinden in de onderzoeken en uiteraard leveren de onderzoeken de geëiste NPS-score.”

Zelfsturende teams kunnen zelf aan de slag met verbeteracties
Cyclus360 HealthDe resultaten van de onderzoeken worden op een overzichtelijke wijze gepresenteerd in een dashboard. Teams kunnen hiermee zelf aan de slag om kwaliteitsverbeteringen door te voeren. “Het is belangrijk dat teams er zelf mee aan het werk gaan en daarmee direct invloed hebben op de kwaliteit. Dit motiveert enorm!” stelt Alexandra Tuin, die zelf jarenlange ervaringen heeft in de zorgsector.

Bij elk Cyclus360 Health pakket is het mogelijk een dashboard geheel op maat te laten samenstellen. Het management kan daarmee in één oogopslag zien hoe het ervoor staat in de organisatie op het gebied van kwaliteit.

Meer weten over Cyclus360 Health?
Kijk op https://inno4care.nl/cyclus360-health/

Of neem contact op met sales@inno4care.nl | 010 –742 03 80

Pin It on Pinterest

Share This