“Driekwart van de zorginstellingen is meer gaan investeren in de verbetering van de gastvrijheid. Toch weet de helft niet goed wat de klant precies wil”, kopt Skipr vandaag.
Dit is niet nodig. Inno4Care ontwikkelde haar Zorgpeil aanpak en maakt daarbij gebruik van realtime meten met behulp van Opinionmeter.

Realtime meten maakt direct inzichtelijk wat de klantbeleving is en met de juiste aanpak krijgen instellingen goed zicht op waar klanten behoefte aan hebben en waar verbeteringen mogelijk zijn. De kern van de Zorgpeil aanpak is gelegen in het organiseren van een directe feedback aan zorgteams. Daarmee ontstaat een korte verbetercyclus, worden klachten voorkomen en krijgt het team inzicht in de effecten van verbeteracties. Het management en bestuur kan middels periodieke rapportages en eventuele benchmark van teams inzicht krijgen in hoe zelforganiserende teams aan optimale gastvrijheid werken.

Wanneer de monitoring aanleiding geeft om uw inzicht te verdiepen kan er gekozen worden een specifiek thema onderzoek uit te voeren, ook bieden wij de mogelijkheid om verdiepende interviews of focusgroups uit te voeren. Onze adviseurs hebben hier ervaring mee en kennen de wereld van de zorg goed.

Wilt u de proef op de som nemen? Wij bieden in een aantal varianten de mogelijkheid om snel en eenvoudig ervaring op te doen met Zorgpeil. Bel voor meer informatie met 010 – 742 03 10 of laat hier een bericht achter.

Pin It on Pinterest

Share This